Skolavslutningsveckan

2013-06-11 @ 08:48:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tisdag idag då och jag ska vara i skolan och hos Bull precis som vanligt. Imorgon blir det lite mer att göra då jag ska förbi Hööks och utnyttja min rabatt jag fick som placerad senaste tävlingen. Två av mina bästa ridbyxor har gått sönder inom loppet av en vecka så behöver införskaffa nya, bland annat. Bull ska också hinnas med då och sedan middag ute med familjen.
 
På torsdag slutar vi äntligen och efter skolavslutningen ska vi ha lite picknick med klassen, mysigt! Mamma får ta Bull som vilar. Fredag ska jag först till Bull och sedan till Hannas student och sist ridskolan. Lördag och söndag är ännu oklart vad jag hittar på med förmodligen inte så mycket, förutom stallet då såklart. Då är det ju dags att börja njuta av att det är sommarlov! :)
 
Slutar ni också denna veckan?
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Slutar på fredag :D

2013-06-11 @ 18:13:54
URL: http://crazyhorsealice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback