Tisdag

2013-09-24 @ 10:49:06 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Godmorgon! Börjar sent idag (som alla andra dagar i och för sig) och har just ätit frukost. Ska strax ta bussen till skolan för att ha tre lektioner och sedan ska jag till Bull och rida ut. Inget speciellt som händer idag alltså. Låter väldigt trist när man skriver det så här på bloggen, att varje dag ser likadan ut och att det inte är någonting positivt. Men jag tycker det är rätt skönt. Bara ha de där timmarna i skolan, de där timmarna i stallet och resten av dagen kunna andas ut hemma - det är rätt långt ifrån hur jag hade det förra året då det var fullbokat dag efter dag! Visst, jag gillar att ha mycket att göra och nya grejer som händer varje dag men det får vara i lagom mängd och utan att man ska behöva stressa liksom. Om ett tag kommer jag tröttna på detta lugna tempo och önska att jag hade det fullbokat igen, haha!
 
Bäst att ge sig av, tidsinställt finns och sedan hörs vi ju av ikväll. Kram!
 
Mycket gammal bild på stjärnan, måste ta lite nya snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback