Jag saknar det här stället

2014-05-13 @ 16:47:25 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har på senaste tiden insett hur mycket jag saknar att kunna dela ned mig av alla mina tankar och problem här. Efter att ha varit ifrån den nästan ett år börjar det först nu kännas väldigt tomt. Har ofta väldigt mycket tankar och känslor jag hade mått bra av att få skriva av mig om. Men samtidigt vet jag att just den här bloggen kommer aldrig nånsin bli samma sak för mig igen. Inte bara för att den dött ut helt utan läsare utan också för att den får mig att minnas smärtan jag kände när jag förlorade min älskade vän. Men samtidigt får den mig att minnas allt bra vi hade, alla underbara minnen och kärleken oss imellan.. Kluven minst sagt. Vad gör jag ens inne här nu efter så lång tid? Antar att jag bara saknar allt, allt som en gång var mitt liv, bloggen, vännerna, Flechen.. 

Kommentarer
Postat av: Siri

Inte helt utdöd ;) vore kul om du började blogga lite smått igen, kanske på en annan blogg bara för att få en nystart och nånstans att göra av alla tankar, men det är helt upp till dig :) denna bloggen var emellertid den bästa bloggen jag någonsin läst på den tiden, tack för allt jobb ni la ner på den!! :) Verkligen synd det som hände sen ♥

2014-05-13 @ 23:15:41
Postat av: Vanessa andersson

det hade varit kul om du kom tillbaka :)

2015-07-01 @ 11:31:41
URL: http://vanessaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback