Goda nyheter

2013-09-22 @ 17:46:34 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Den 6 oktober går sista omgången i division 2 och jag trodde inte jag skulle kunna åka dit eftersom ingen av mina föräldrar kunde skjutsa då. Som tur var så fick jag plats med en häst i Veronicas transport, så nu kommer vi dit ändå! Hoppar LC och LC+5 (som är lagklassen) med Kuhs. Skulle självklart vara kul att ha med Sune igen men han skulle aldrig orka gå två klasser så det får bli min pärla Kuhs istället!

Jag är så glad att jag får den här möjligheten att tävla på mina skruttponnyer från ridskolan. Är alltid lika roligt att vara iväg med dem och jag är tacksam för att Veronica kunde skjutsa mig och Kuhs till denna omgången! :)




Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

Sv: Tack så hemskt mycket! :')
Tur att du fick en plats i transporten så du kommer iväg! Lycka till! :D

2013-09-23 @ 11:05:36
URL: http://julialundgren.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback