Week 39

2013-09-23 @ 15:31:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
För mig blir veckan inte så mycket annorlunda än vanligt, förutom tävlingen på söndag. Skolan ska skötas och Bull ska ridas och förberedas inför tävlingen. I helgen är det även Charlies-rea vilket betyder att hela Jönköping och lite till kommer befinna sig där. Hade verkligen behövt åka dit för har en liten lista med grejer som behöver införskaffas, men det faktum att jag hatar att trängas med mängder med folk gör att det inte är jättelockande. Får se om jag tar mig dit någon gång i helgen och hur länge jag i så fall står ut, haha.
 
Bulls vecka kommer se ut så här:
Måndag - Dressyr, jobba öppna och mkt galopp
Tisdag - Uteritt
Onsdag - Hoppträning
Torsdag - Ridning på banan med annan ryttare.
Fredag - Lugn uteritt
Lördag - Dressyr, lösgöra inför tävlingen. Tvättas ben och svans och borstas skinande ren.
Söndag - Tävling på JFK, LD+5 och LC
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback