Många inlägg i utkast

2013-06-05 @ 14:39:29 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Fick mig lite tid över nu efter skolan så tog mig lite tid åt bloggen. Har några inlägg som ligger i utkast och väntar på att få skrivas klart eller publiceras och ska fortsätta jobba på den högen. Endel tankar angående bloggen, bilder jag inte visat och lite åsikter jag vill dela med mig av. Go blandning och ska försöka skriva på lite fler nu! Är det någonting speciellt ni vill läsa?
 
Om någon timme ska jag iväg och ha träning för en tjej och sedan hjälpa till i en grupp på ridskolan. Ikväll blir det trim för Bull inför morgondagens tävling samt lite andra förberedelser inför imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback