Ingen stress, ingen press

2013-06-04 @ 21:31:55 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013

Fy vad skönt att bara kunna slänga sig i soffan och chilla när man kommer hem från skolan. Ta det lite lugnt innan man cyklar till stallet och inte ha någon tid att passa när man väl är där. Inte behöva skynda sig hem och ha ett berg av plugg att ta tag i, så himla skönt. Känna sig lugn och slippa stressen och pressen!

Red ut på en underbar uteritt på ponnyn min. Red först och klättrade lite i några små klätterbackar en bra bit från stallet och sedan red jag tillbaka till galoppbanan och lullade på lugnt ett varv där så att han fick upp flåset, superbra. Blev alltså både lite styrka och kondition för Bull idag! Nu ska jag själv ut på en liten kvällrunda med joggingskorna hade jag tänkt! Sedan ska det fixas tidsinställda, lovar! :)

Bjuder på en charmig bild från mitt hjärta för några dagar sedan. Han är inte alltid så fotogenisk! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback