Hello

2013-06-14 @ 09:48:24 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Tog en bloggfri dag igår som ni kanske märkte men nu är jag här igen. Har varit mycket att stå i det senaste och inte så mycket tid över så har behövt mobilblogga endel vilket jag inte gillar att göra för mycket. Idag blir det också mycket att stå i för idag är det nämligen dags att fira Hannas student! :)
 
Födelsedagen kunde inte bli mycket bättre igår. Väcktes lagom tidigt och fick massa fina presenter (som jag, när jag får tid, ska visa er) och frukost på sängen. Sedan var det dags att åka till skolan för allra sista gången denna terminen för skolavslutning, min sista vanliga skolavslutning någonsin. Lunchade med några klasskompisar på en restaurang och sedan åkte vi hem till en i klassen och stannade resten av dagen och halva natten. Hade grymt roligt och kan garantera er att ingen har en så bra klass som jag!
 
Idag är det som sagt Hannas studentfirande som gäller och ikväll blir det hoppspecialen. Det är markarbete och jag ska ha en privatponny jag ridit ett par gånger åt en tjej. Vill ha lite tips och hjälp av Veronica för att komma vidare lite. Det blir min första dag på sommarlovet 2013!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback