Godkväll

2013-06-10 @ 19:55:41 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Då var sista måndagen i skolan för i år över, det ni! Ingen mer söndagsångest eller trötta huvudet en måndag morgon, inte på ett bra tag i alla fall. Låter rätt bra i mina öron!
 
Idag har jag haft en vanlig skoldag, fått reda på två helt okej slutbetyg och fått tillbaka den där uppsatsen jag satt med långt in på natten för en vecka sedan, med ett awesome betyg. Bull har ridits ut i det fina vädret på galoppbanan. Red i nästan en timme och jobbade mycket långa galoppsträckor varvat med skritt - gött för kondisen på honom. Sedan fick han beta en stund också så han skulle bli lite nöjd, haha!
 
Det var min måndag det, lugn och mysig som det ska vara strax innan sommarlovet!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fin bild!

2013-06-12 @ 22:30:03
URL: http://lisalignell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback