Förberedelser inför ridlägret

2013-06-15 @ 19:25:46 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Om bara fem dagar åker jag till Vedbände tillsammans med Bull för tio dagars ridläger. Det är endel som behöver fixas innan det så det är vad dessa fem dagar kommer innehålla. Allt läder ska putsas, benskydd och schabrak ska tvättas och Bull ska dessutom börja gå lite smått två gånger om dagen. Rider en gång ordenligt och en gång blir det bara skritt, lite längre varje dag.
 
Sedan är det ganska mycket inför Mexiko-resan som måste fixas nu innan eftersom jag bara är hemma ett par dagar innan jag åker igen. Tur att det bara är roliga grejer att förbereda inför, för jag har faktiskt ett underbart sommarlov framför mig! :)
 
Bild från Vedis förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback