Dagen

2013-06-02 @ 22:38:51 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Sorry att det blir så sent men har haft annat att stå i ikväll. Dagen har gått lite för fort och har till och med lite söndagsångest nu, inte bra! I förmiddags pluggade jag lite bland annat men annars inget speciellt. I eftermiddags däremot så var jag först iväg och hjälpte en tjej med hennes medryttarhäst och sedan var jag en sväng hos Bull och red ut. Han var väldigt irriterad på myggen och knotten så blev en ganska kort runda där jag rullade på i galopp på galoppbanan. Sedan fick han på sig sin ufo-flughuva och massa flugspray så han slipper dem imorgon!
 
Det var min söndag det, nu taggar vi en ny vecka med mer ledigt än skola - inte helt fel! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback