Äntligen helg

2013-06-01 @ 16:57:57 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Helt galet vad denna helgen är efterlängtad! Har i och för sig lite mer än vad jag trodde kvar i skolan till nästa vecka men de värsta "sista" veckorna är över och nu är det mest chill kvar - undebart!
 
Har startat denna lördag med att hänga lite på stan och shoppa lite nya sommarkläder. Nu ska jag strax till Bull och hoppa lite på banan tror jag. Kul kul! Bra lördag!
 
Har en himla lust att skriva något riktigt power-åsiktsinlägg men vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Får se om jag känner att jag vill dela med mig av, isåfall får ni lite mer smaskens att läsa denna helgen! Vet i alla fall att jag har endel bilder att bjuda er på från olika tillfällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback