Valentine without you..

2013-02-14 @ 23:27:00 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Allt går upp och ner i dalar just nu. Men efter att ha känt mig lite lite bättre om så bara för en stund igår så slog jag i botten idag igen. Alla har firat alla hjärtans dag med dem de älskar allra mest. Och det ända jag gjort idag är att ligga i sängen och önska, så jävla mkt, att jag var en utav dom som kunde träffa den jag älskar allra mest bara en sista gång..
 
Att spendera alla hjärtans dag i tårar är väl inte det mest optimala sättet, men vad ska man göra när den man älskar mest inte längre finns kvar? Eftersom jag inte kunnat spendera denna dag med honom har jag spenderat den i min ensamhet, för det finns ingen som jag älskar lika mycket som honom..♥
 
I need you by my side, I can´t walk this road alone anymore..
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Underbara bilder

Svar: tack
dailyhorses.blogg.se

2013-02-19 @ 16:44:19
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback