Så fin..♥

2013-02-19 @ 23:13:03 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kan inte skratta, kan inte le
Det här kunde ingen förutse
Att du är borta från denna jord,
gör att jag inte får fram några ord.
Jag vill bara ha dig nära, nära hos mig,
Känna dina andetag, mot min kind.
 
Du var den som gav mig tröst
när jag inte hade någon röst,
Du var den som gjorde livet meningsfult.
Jag kan inte förstå
döden är lätt men å så rå
Jag kan inte förstå
hela världen är nu grå
 
Nu är du borta min bästa vän
men jag hoppas vi kan ses igen
Tack för alla minnen du gav mig,
jag glömmer aldrig stunderna med dig.
 
Du var den som gav mig tröst
när jag inte hade någon röst,
Du var den som gjorde livet meningsfult.
Jag kan inte förstå
döden är lätt men å så rå
Jag kan inte förstå
hela världen är nu grå.
 
Ängarna är dina vänner nu,
ja ängarna är dina vänner nu..
 
 
Tack Anna, den beskriver verkligen hur jag känner mig just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

2013-02-19 @ 23:27:21
URL: http://annasolsson.blogg.se
Postat av: Madeliene - flickan som kämpar varje dag! ♥†

- superfin blogg! :) allt bra med dig?

2013-02-21 @ 23:26:35
URL: http://madeliene.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback