Misslyckat

2012-02-06 @ 23:24:55 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Pinsamt men sant är att jag inte klarar av att spänna sadelgjorden på Bull. Har lyckats med det en gång själv sedan han kom, och idag när jag dessutom hade det nya Hööks schabraket som är tjockare än vanliga schabrak så var det helt omöjligt.. Fick be mamma komma upp och hjälpa mig, haha!

Ridningen gick inte heller något vidare. Bull var duktig men jag hade inte någon bra dag utan när han inte förstod vad jag bad honom att göra så blev jag arg och sedan arg på mig själv för att jag inte borde bli arg. Ja, ingen bra kombination helt enkelt. Red uselt men när vi travade av var han riktigt fin så får glädja mig med det!

Schabraket som är jättesnyggt på ponnyplutt!

Vill också tacka alla som svarade på min fråga i detta inlägget angående storleken på schabrak! Det blir att köpa full-schabrak i framtiden men kanske kolla lite extra att just den modellen inte är stor i storleken. Blir att åka till Charlies när de fått in lite nya vårschabrak!

Nu blir det att sitta uppe halva natten och skriva en Samhälls inlämning. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur stor är Bull? :) För hade tänkt köpa ett sånt schabrak, så undrar också vilken storlek du har köpt :)

2012-02-07 @ 07:13:49
URL: http://ryttarnasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback