Världens bästa ponnysanr ♥

2012-12-09 @ 17:26:50 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Gjorde idag mina allra sista starter på ponny, både på Sanni och Boy. Underbara älskade djur som skötte sig så himla bra! Kunde inte hålla tillbaka tårarna som rann ner för kinderna efter båda ritterna, dom är så himla fina och underbara, älskar dem mer än livet! ♥
 
Det är för jävligt att veta att allt är slut nu, det gör så ont att jag helst vill lägga mig under täcket och stor böla tills jag blir 13 år igen.. Klarar inte av att skriva mer om detta nu, det är för jobbigt.Ni får utvärdering av dagen en annan dag helt enkelt, klarar inte att återuppleva det ännu en gång idag tyvärr..
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Så har jag också känt, dock är jag fortfarande 13 år och har ponnytiden framför mig, men det finns andra saker att gråta över, som det känns som om tårarna aldrig kommer ta slut... Hoppas det känns bättre snart, du har ju trots allt superfina storhästar att rida och tävla!:) Sen kan du ju alltid rida ponny fortfarande :)

2012-12-09 @ 18:53:30
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback