Uppe med tuppen

2012-12-15 @ 09:18:18 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Denna dag alltså, shit vad jag kommer behöva stressa från typ precis nu, tills ikväll vid ca 19 tiden. Livet är rätt underbart ibland va? -.-
Som tur är så har jag snälla vänner och en väldigt snäll farfar som kör mig dit jag vill idag, annars hade det aldrig gått vägen!
 
Nu ska jag strax ta på mig alla kläder jag har för att bebe mig upp till Fleche och rida ut en sväng i snöovädret. Herregud vilket oväder det är men han kan ju inte vila hela helgen så det är bara att rida och se glad ut!
Sen beger jag mig ut till Sjövik och hjälper till att fixa stallet och motionera någon häst, får se om jag orkar rida det beror lite på min rygg idag. Men annars longerar jag väl iaf två stycken eller så.
 
Efter det blir det hem, packa ner allt jag behöver under söndagen, vilket är en himla massa har jag kommit underfund med.. Och upp till jfk för genrep, övningar och en massa annat, som tur är så spenderas kvällen och natten med roliga och goa vänner så då kan jag väl slappa av lite om jag har tur xD haha
 
Men nu måste jag dra, farfar kommer närsom och kör mig till stallet :) Ha de bäst och stressa inte ihjäl er för det kan jag ta hand om ;) haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad jag älskar den där bilden!:D

2012-12-15 @ 10:28:15
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback