Tillbaka i arkiven

2012-12-22 @ 17:47:00 | Rebecka • Åsikter | © DailyHorses 2013
Sitter och kikar tillbaka i arkiven på bloggen och ser vad vi skrev och uppdaterade om för ett år sedan. Jag tycker att bloggen har förändrats endel sedan dess men kan inte bestämma mig för om det är på gott eller på ont. I december 2011 var det klubbdressyr på Kuhs, jag red Skrållan för sista gången, vi hade vår första voltigeuppvisning på luciashowen, jag provred Bull för första gången och jag var i Åre och åkte skidor. Dessutom en massa mellan det och vi uppdaterade bra med bra respons.
 
Bland det bästa med att ha en blogg är just att kunna se tillbaka i arkiven. Se gamla bilder, utvärderingar på gamla ridpass, filmer från tävlingar och träningar och se hur man har utvecklats. Om jag inte haft bloggen så hade jag inte haft alls lika mycket bilder som är så himla underbart att ha nu. Alla tävlingar och massa mysiga porträttbilder som jag aldrig hade fått om jag inte hade haft bloggen. Det är underbart verkligen och dessutom kan man gå tillbaka till den tiden och se hur mycket respons vi faktiskt fick redan då. Blir riktigt motiverad av att läsa det faktiskt! :)
 
 
Två bilder som lades upp på bloggen i december 2011. Två väldigt olika ponnyer som har betytt/betyder väldigt mycket för mig. Utan bloggen hade jag kanske inte fått dessa bilder och inte kunnat kolla tillbaka på alla underbara minnen. Även om man kanske känner sig omotiverad till bloggen ibland och helst vill lägga ner så tycker jag det är väldigt bra att fortsätta för det är guld värt nu i efterhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback