Tidsinställda

2012-12-27 @ 09:58:51 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Hann inte berätta för er att jag faktiskt har fixat endel tidsinställda under tiden jag är borta så att det inte gapar helt tomt från mig nu. Hade velat fixa fler men tiden fanns inte riktigt, men det är ändå något varje dag. Sedan kommer jag hem kvällen den 4e så kanske skickar iväg ett "hej jag lever" inlägg då, haha.

Jag hade faktiskt en lång lista med inlägg men har inte använt jättemånga av dem så kommer kunna ha bra med uppdatering sen när jag kommer tillbaka. Sedan har jag mycket att berätta, bland annat om ridskolan nästa termin. Det vill ni inte missa! :)

Ha det så bra och gott nytt år får jag säga redan nu. 2013 kommer bli så bra, det känner jag på mig redan nu. Taggad till tusen! Kram!

/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; bett och sadlar är lika svårt, en riktigt djungel!

2012-12-27 @ 19:05:01
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback