Sen update

2012-12-10 @ 22:50:54 | | © DailyHorses 2013
Helt sjukt vad trött jag har varit idag. Somnade i princip på första lektionen (som var foto där vi gick igenom samma sak som vi gjort de senaste fem gångerna typ) och har varit riktigt seg hela skoldagen. Sedan piggnar jag alltid till framåt kvällen så nu hade jag kunnat vara uppe ett bra tag till utan att känna mig trött, så typiskt mig.
 
Var i alla fall en lång skoldag och sedan var jag en sväng på Charlies innan jag åkte hem och fixade lite till bloggen imorgon samt pluggade matte. Nu ska jag precis sova men loggade in här en snabbis för att säga godnatt. Imorgon fortsätter allt igen som vanligt men nu väntar en god natts sömn! Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback