Nu händer det!

2012-12-23 @ 13:51:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Glöm inte bort att kika in på min skolblogg ibland där jag och två vänner till skriver om vår resa till Irland i februari och mars! Hästpraktik på Irland, a dream come true, right?!
 
Biljetterna är bokade och klara och nu är det bara lite småfix kvar innan själva resan, kommer att bli så sjukt roligt. Hoppas bara familjen jag hamnar hos är bra också, lite nervös är det allt!
Som jag skrivit innan så kommer ni självklart få följa mig på resan här på bloggen men jag kommer bara att ha nån timme framför datan när jag är där, långa arbetsdagar och sedan ska man ju helst va lite social och så ibland också;), såjag kommer tyvärr vara tvungen att prioritera skolbloggen i första hand. Men ska göra mitt absolur bästa för att kunna skriva även här så mycket det bara går om resan.
 
Men vill du vara säker på att inte missa allra minsta på resan, klicka då in HÄR så får du följa resan från början till slut :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback