När tiden är knapp

2012-12-06 @ 11:18:59 | Rebecka • Tips | © DailyHorses 2013
Torsdag idag och snaaart helg i alla fall. Två prov kvar innan denna helgen kan börja men sedan ska det bli skönt med lite ledighet. Som ni kanske förstår så har jag inte riktigt tid att leverera långa och välskrivna inlägg till er under vardagarna just nu så istället tänkte jag tipsa er om lite andra inlägg jag snubblat över nu i veckan som jag tycker är väldigt läsvärda och bra och dessutom från grymma bloggar!
 
Vi kan ju ta och börja med DETTA inlägg från Lisa Candemyr! Några väldigt bra punkter varför det är så bra att vara bloggare och jag håller verkligen med henne. Kan ju passa på att ge en hiss till hela Lisas blogg, hon levererar alltid bra inlägg med fina bilder och kloka tankar!
 
Sedan kan man ju inte mer än beundra Linn Olsson och hennes sätt att blogga. DETTA inlägget är ju bara ett i mängden av urgrymma inlägg hon bjuder läsarna på. Hon sätter alltid fingret på rätt saker, sådant man själv tänkt på men inte kan få ner i ord kan hon alltid formulera och visa sina åsikter om. I detta fallet handlar inlägget om nätmobbning och det hemska med att hänga ut folk på internet - sådant som händer varje dag tyvärr!
 
Det tredje inlägget jag tänkte peka ut lite extra är från duktiga Josefine Pehrson. Hennes inlägg om självförtroende och annat klokt kan ni hitta HÄR och hon tar också upp saker jag tänkt mycket på men inte kunnat få till ord. Josefine är grym på att pika lagom och sätta en touch på inläggen så man själv kan känna sig "träffad" fast på ett positivt sätt. Man blir motiverad och taggad att faktiskt gå sin egen väg.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Alla är jättebra!:D

2012-12-06 @ 18:05:48
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Josefine

Tackar så mycket för länk och cred!! :')

2012-12-09 @ 23:56:01
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback