Min Vecka

2012-12-03 @ 10:02:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har haft helt hästledigt hela helgen och bara umgåts med släkten. Riktigt mysigt att träffa alla igen, vi är ju trots att några stycken ;)
 
Denna veckan kommer att vara full fart framåt, precis som alltid, men också så jag vill ha det ;)
 
Måndag: Praktik, Flechen trim på banan
Tisdag: Flechen uteritt
Onsdag: Flechen hoppa lite hemma.
Torsdag: Träffa kompis och usmöte
Fredag: Hoppspecialen + utgång kanske? ;)
Lördag: Flechen uteritt
Söndag: Flechen, kompisar♥
 
Han antagligen missat typ hälften om jag känner mig själv rätt men det blir nog bra, kanske ;)
 
På fredag blir det träning inför lucia showen på bästa Boy, vilket påminner mig om att jag måste börja träna med Flechen också.. Framför allt miljöträning tror jag annars kommer vi dö :P Mer om det en annan dag ;)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska du inte va med på klubbhoppningen?

2012-12-03 @ 10:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback