Min jul

2012-12-23 @ 21:15:53 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Imorgon är det äntligen dags, julafton och det kommer bli så himla härligt!
 
Dock har jag massor att göra hela dagen och även de närmsta dagarna efter jul på jag kan inte lova att min update kommer att vara särkilt bra men jag ska göra mitt bästa. Kommer att uppdatera min Instagram dessto bättre så vill ni hålla koll på vad jag gör i jul så följ mig där: bergmanhanna.

Dagen imorgon börjar med julfirande hemma med familjen, öppna lite julklappar, julfika och allmänt julmys på morgonen. Men iår ser det lite anorlunda ut efter det. Istället för att ta det lugnt hemma med familjen så åker jag istället upp till jfk vid 9 och rider ut en sväng på både Sanni och Boy. Tråkigt att inte kunna fira julen riktigt som vi brukar göra utan att behöva stressa iväg, men jag har inte många ridturer kvar på ponnyerna så tänker inte slösa bort någon utav dem.
Som det ser ut nu så kommer vi inte att kunna rida så långt med tanke på att det snöar som satan och vi lär få pulsa fram i en halvmeter snö, men vad gör det för då kan vi istället skritta ut en sväng barbacka i snön och det slår allt annat ♥
 
Efter stallet åker jag hem snabbt och byter om för att sedan åka ner till farmor och farfar och fira jul med dem och mina kusiner. Där stannar vi sen hela kvällen och på juldagsmorgonen åker vi sedan till Mariestad och firar med mammas släkt. Kommer hem igen på annandagen.
 
En vanlig jul för mig egentligen, full fart. Men det ska bli skönt att umgås med familjen och dem jag älskar mest i flera dagar ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback