Måste ta min tid

2012-12-10 @ 19:24:48 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sista tävlingen igår tog väldigt väldigt hårt på mig, och jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det verkligen är sant..
Det kommer ta tid för mig att smälta det här. Mer tid än vad jag trodde. Jag trodde jag var redo att släppa taget, att jag var beredd att låta vår tid vara slut och glädjas åt den tid vi haft.
 
Men i dagsläget gör det alldeles för ont, och som det ser ut nu klarar jag inte av att tänka på dem utan att tårarna tränger fram. Det är tufft och det gör ont och även om jag försöker komma över det så måste det få ta sin tid att smälta det.
 
Det får ta den tid det tar och tyvärr kommer bloggen vara lite lidande tills dess att jag känner att jag orkar ta tag i någonting igen, för just nu vill jag inte göra någonting alls..
 
Bild från en av de första lokala ihop...♥
 

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Svar: Jag ser inte det som är roligt i detta, du får gärna förklara dig. /Rebecka
dailyhorses.blogg.se

2012-12-10 @ 20:34:05
Postat av: Lina

´HAHAHAHA jag tycker Hanna bara blir mer och mer patetisk. Hon kan inte ha varit med om mycket i livet. HAHA så synd om henne. HAHA ja dör.

2012-12-10 @ 23:06:36
Postat av: Hanna (asså inte Hanna på bloggen :P)

När man älskar nån riktigt mycket och egentligen inte vill släppa taget om dem man älskar, utan måste göra det för att man måste. Då gör det riktigt ont i hjärtat. Så du, "Lina", kan inte veta mycket om kärlek...

Svar: tack Hanna ♥
dailyhorses.blogg.se

2012-12-11 @ 13:13:35
Postat av: Anna:)

Du tycker Hanna är patetisk medans du sitter och har antagligen älskat nåt? Man kan inte kontrollera sina känslor och ibland växer de ibland alldeles för snabbt och man börja älska, till djur, kille, familj vad som helst. Att behöva släppa och låta något man älskar glida iväg är så sjukt jobbigt. Ibland kan de vara fjantigt men somsagt man kan ju inte kontrollera känslorna...
Fin blogg :)

2012-12-11 @ 21:51:35
URL: http://www.jagestark.devote.se
Postat av: Anna:)

Kommentaren var svar på Linas spydiga kommentar om någon inte fattade de^^

2012-12-11 @ 21:52:37
Postat av: Matilda

Lina, du har visst inte varit med om mycket i ditt liv...

2012-12-12 @ 15:24:14
URL: http://thegirls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback