Kall dag

2012-12-03 @ 19:36:04 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vart på praktik hela dagen i kylan. Det har varit upp mot -7 hela dagen och snöat konstant, men jag klagar inte jag älskar snön och vintern! Det gäller bara att ta på sig så att man inte fryser vilket jag verkligen lyckades med idag :P Men då kommer istället nästa problem, när jag arbetar och gör något blir jag varm och sen går jag ut eller rider ut en sväng och då blir jag kall igen. Alla dessa varmt, kallt, varmt, kallt, ger mig en sån orolig huvudvärk! Riktigt irriterande och nu efter en hel dag i stallet från 8-19 så har jag grymt ont i huvudet.
 
Så schemat för kvällen blir att knapprna alvedon, krypa ner i en varm säng och kolla på One Tree Hill med en fet godispåse, hur låter inte det en måndagkväll som denna? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback