Hemma

2012-12-03 @ 18:33:14 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Dagen har inte varit något vidare bra. Jättekallt ute och is på hela gatorna vilket resulterade i att jag missade bussen i morse. Sedan hade jag inget batteri kvar i datorn - laddaren låg självklart hemma - och jag har varit trött och seg hela dagen. Nu gottgör jag i alla fall det med en stor kopp varm choklad med grädde! :)
 
Idag händer det inte mycket intressant. Har en lång "att göra"-lista som jag måste beta av och mycket av det behöver jag få gjort idag eftersom det är min ända stallfria dag på hela veckan. Dags att ta tag i det och bli lite strukturerad. Har tappat lite sådant på senaste - att göra saker i tid och inte natten innan deadline men nu är det slut på det. Time to catch up!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback