Hej alla underbara läsare!

2012-12-24 @ 21:57:29 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hoppas att ni alla har haft en riktigt härlig julafton för det har verkligen jag haft! Massa snö utomhus, hunnit med en ridtur på en galen men underbar häst i snön, massa fina julklappar, underbar familj och ja, kan det bli bättre än så? ♥
 
Jag är verkligen helnöjd med denna julaftonen och kan inte föreställa mig att det kan bli mycket bättre än såhär. Har hunnit med allt det jag tycker är viktigast i livet, familjen, vänner (stort plus att bästa vännen Frida var med också♥), hästarna och den där underbara julkänslan på det, kalas bra helt enkelt!
 
Hur har er julafton varit? :D

Inlägg med de julklappar jag fått under dagen kommer imorgonbitti!
 
Älskade underbara ponnyn som helst hade velat se mig i snön idag men jag lyckades sitta kvar vilket jag faktiskt måste säga är en bedrift efter dagens bus och bockserier ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback