Go blandning

2012-12-22 @ 21:47:09 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Glömde att jag faktiskt hade köpt en hästgrej idag nämligen ett par supersköna vinterkängor från Hööks. Sjukt värt, och helt okej pris som vanligt på Hööks. Hoppas de håller länge också! :)
 
 
Just nu bakas det knäck parallellt med att jag fixar med två bloggdesigner till två vänner. Visar er när jag är klar med dem sedan! Riktigt go och skönt kväll att bara slappna av och om jag känner mig själv rätt så slutar den nerbäddad i sängen framför en film. Väldigt bra start på jullovet 2012!
 
Vad har ni gjort idag då? Julhandlat som majoriteten av Sveriges befolkning kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: Hej

Hej, vad kostade kängorna? Ser riktigt snygga ut så funderar på att inhandla några själv :3

2012-12-22 @ 22:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback