Full fart!

2012-12-15 @ 15:01:45 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har avverkat två stall lite snabbt nu på förmiddagen och kom precis hem och ska slänga i mig lite mat innan jag beger mig av mot nästa och sista stallet. Men innan det måste jag packa allt jag ska ha med mig osv också och farfar kommer om en kvart, stress o yes!
 
Men Flecchen skötte sig prima idag han och Bull fick galoppera runt sjön vilket dom tyckte va lika underbart som vi tyckte! Trimmade på finaste Wiran hos Erica också och även det gick super! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundryttare och hobbyfotograf

Hanna o Flechen kom med på ett hörn i mitt senaste inlägg!

2012-12-15 @ 17:45:57
URL: http://allroundhasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback