Fleche ledig

2012-12-18 @ 19:13:34 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu har min kära vän Sanna, även igenkänd som Flechens ägare, kommit hem på lite jullov från sina studier i Lund eller Halmstad eller var hon nu håller hus nu för tiden. Svårt att hålla koll på henne om jag ska vara ärlig ;)
 
Men hur som helst, det betyder att hon har hand om Flechen nu under jullovet vilket ger mig en hel del ledig tid. Så vad sjutton ska jag göra av den nu då? Jag är inte direkt van vid att ha någon fritid utan för stallet så det blir lite utav en omställning för mig. Men självklart kommer jag åka upp och rida någon gång under jullovet, vi ska hoppa någon dag också, och förhoppningsvis ta fler vinterbilder :D
 
Men annars antar jag att jag måste hitta på nått annat att göra än stallet, kanske äntligen kan ha tid att umgås lite med några vänner, det hade ju inte suttit helt fel då det var ett tag sedan nu :P Men annars kommer jag väl vara lite ute på Sjövik men framförallt ta det lugnt och hinna med mig själv lite.
Det har varit väldigt mycket stress nu det senaste och jag måste nog lugna ner mig lite så att jag orkar med att göra allt jag vill ;)
 
Haha väldigt meningslöst inlägg kände jag, men inspon är lite bortblåst.. Har ni några önskemål på inlägg så tjoatill så ska jag skriva ihop det mellan mina avsnitt av Onte Tree Hill tittande ;) haha
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nåt om hur man rider en häst i form kanske? Många sitter ju och lirkar i munnen osv tills den böjer på nacken och allt det. Om du kan få det till nåt bra inlägg eller om Sanna vill skriva fler gästinlägg. Hon skriver alltid så intressanta och vettiga saker tycker jag :)

2012-12-18 @ 19:31:56
Postat av: Elin

Vilken fin bild!:D

2012-12-18 @ 21:02:09
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback