Dödstrött

2012-12-16 @ 22:13:47 | | © DailyHorses 2013

Shit vilken dag alltså. Har haft fullt upp sedan 06.00 imorse så nu kan jag lova er att jag är mer död än levande. Därför inte uppdateringen blir någon höjdare ikväll och imorgon men jag gör så gott jag kan ;)

Luciashowen idag gick riktigt riktigt bra! Jag var med på 5 av tio punkter så det var rätt stressigt som ni kanske förstår!!

Hoppsraffeten gick iallafall väldigt fint och jag och Frida totalutklassade dom andra två ;) även voltigen satt perfekt och spexet var en succé, lika så luciatåget och det väldigt spontana dansnummret :D hahah

Men nu ska jag sova, utvärderar mer imorgon! Godnatt på er ;)

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback