Denna söndag

2012-12-09 @ 20:05:11 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Var uppe en sväng hos Bull ganska tidigt och fixade med stallsysslorna innan jag åkte till JFK för att kolla på och hjälpa till på klubbhoppningen. Hade väldigt gärna varit med på Aspe eller Zlatan men var lite sent ute så de var redan upptagna med två ryttare. Istället fick jag sitta i domartornet och göra bort mig, vilket inte är någonting jag föredrar haha. Fick i alla fall se båda Hannas fina rundor, även Frida och Miros supersnygga runda och Elvira och Dot Coms runda där de tyvärr inte fick de bästa förutsättningarna för att prestera på topp. Var tråkigt att inte vara med själv och känna den där lilla mysiga känslan inför en klubbis, att bara få rida en runda som träning och inte ha någon press alls. Jaja, nu släpper vi det för det var ju trots allt väldigt roligt att vara där och umgås med alla härliga vänner! :)
 
Sedan var vi iväg hos Fleche och Bull igen men mer om vad som hände då får ni imorgon så kika in då. Kan lova att det inte är någonting ni vill missa! Strax ska jag baka årets lussekatter så det blir en riktigt myskväll. Sålänge kan ni väl berätta vad ni har haft för er idag?
 
Min stjärna för några veckor sedan! (Hej bildbrist!)

Kommentarer
Postat av: Julia

Varit först till en ridolycka, jätteotäckt så har inte mått så bra som du kanske förstår.,

2012-12-09 @ 21:52:07
URL: http://teamtc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback