Dåliga motivationen

2012-12-26 @ 10:36:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ni har fått höra ganska länge nu på mitt gnäll, hur jag är trött, saknar motivation och inte har något vettigt om att skriva här på bloggen. Och den har allt för ofta gapat tom i mitt frånvarande. Men det är faktiskt slut på det nu.
 
Jag har tänkt på det här länge nu, om jag verkligen ska fortsätta med bloggen eller om jag ska ge upp då det har känts som ett måste och inte någonting roligt som jag vill ägna mig åt. Men samtidigt har jag kommit framtill att jag faktiskt älskar att göra det här. Att genom mig själv och den jag är, genom mina åsikter och erfarenheter kan inspirera och pusha andra, Det är någonting jag vekrligen brinner för och vill fortsätta göra.
 
Jag är inte världsbäst och kommer antagligen aldrig att bli det heller. Men jag är den jag är, unik och egen. Det finns bara en person som är precis som mig, jag själv. Och om jag genom den jag är kan förmedla ut saker som jag tycker är viktiga till resten av världen, då tänker jag ta den chansen. Och den chansen har jag här på denna bloggen och jag tänker inte missa den.
 
Så ränka med mig. Från och med nu kommer jag satsa mer på det här, för det är verkligen någoting jag tycker är superroligt och vill fortsätta göra. Alla mina åsikter kommer ni att få ta del av och alla mina erfarenheter kommer också att bli era.
 
Det enda som återstår nu, är att hoppas att ni uppskattar det.
 
This is me, as happy as I will ever be.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad kul!:D

2012-12-26 @ 11:44:50
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback