Dålig kommunikation

2012-12-19 @ 13:28:50 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Grymt irriterande att jag gick upp tidigt och åkte till skolan idag när första lektionen var i tio minuter (det var bara tre som kom, haha), andra lektionen kom det ingen lärare till och det tredje var inställd. Sjukt ovärt! Det är inte första gången något sådant händer på min skola, de har verkligen ingen vidare kommunikation här.
 
Det enda positiva med det är att jag hinner till stallet innan det blir mörkt så jag kan rida ut ordentligt. Så dit ska jag nu, men måste skynda mig för jag måste gå dit. Kunde man inte bara fått ta körkort när man var 16, hade varit väldigt smidigt dagar som denna!
 
Vi hörs senare guys, nu ska jag ut i kylan! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad irriterande! Skönt att hinna rida i ljuset, det hinner jag aldrig på vardagarna, haha ;)

2012-12-19 @ 21:37:58
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback