Dagens luciashow

2012-12-16 @ 12:35:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ikväll är det ju luciashow (kom vetja, inläpp halv 5 på JFK) och jag är med på två saker samt lite reserv och hjälpreda här och var. Först och främst är det hoppspecialen. Vad vi ska göra får ni se om ni kommer dit och tittar (och förhoppningsvis också på film om några dagar) men jag ska ju hoppa på Aspe som ni vet. Mitt mål är att inte slå ihjäl mig för sedan är det ju voltige som gäller.
 
Voltigen satt som en smäck på genrepet igår och jag är riktigt taggad inför den. Vi gör svårare och snyggare saker i år än förra året och det kommer bli grymt kul, det är inget ni vill missa. Film på det kommer också!
 
Runt om är det ganska stressigt för alla i US (jag vet, jag var med förra året och året innan det) så jag ska hjälpa till så mycket jag kan. Luciashowen är en tradition och väldigt en väldigt mysig sådan. Kommer bli en rolig men lång dag men andra ord! :)
 
Aspe + voltige (som vi ska ha Mutje på) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback