Dagen innan julafton

2012-12-23 @ 10:17:32 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Mysigt värre att vakna och veta att det är dagen innan julafton! Förutom självaste julafton så är nog detta den bästa dagen på julen. Ikväll samlas hela familjen och käkar den nykokta julskinkan, äter julgodis och dricker glögg, finns verkligen inte mycket som går upp emot det! ♥
 
Knät är inte mycket bättre idag tyvärr men lite iallfall, så jag kommer att dra ut till Sjövik nu på förmiddagen och hälsa på en sväng och säga godjul. Får väl se om jag kan göra lite nytta också med knät, det märker vi ;)
 
Annars är det en väldigt lugn dag på schemat, måste slå in alla mina julklappar också vilket jag inte ens börjat med så det lär ta sin tid. Men men det hör till julen så det är mysigt det också :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback