Annandagen

2012-12-26 @ 08:46:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Vad händer idag då? Jo, börjar dagen hos Bull och säger hejdå för en vecka framöver. Kommer sakna honom, garanterat! Sedan hem och packa det allra sista och sedan upp till Stockholm där jag tillbringar natten eftersom flyget går tidigt imorgon. Så innehållsrik var min dag, haha.
 
Imorgon blir en betydligt bättre dag. Då flyger jag till USA tillsammans med två killar jag aldrig träffat förr för att tillbringa en vecka där på ett läger där jag inte känner en kotte och där jag måste prata engelska från morgon till kväll. Låter det kul? Ja! Låter det nervöst? JAAA!
 
Så bäst att ge sig iväg till favoritponnyn nu med det samma! Vi hörs, as usual! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback