Älskar snön

2012-12-05 @ 19:33:09 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Känner ni någon som hellre rider ut på vintern i snöstorm varje dag i veckan än varma sommarkvällar? ;)
 
Haha en sån människa är jag! Tycker att det blir så enformigt att rida ut på sommaren numera och tröttnar faktiskt då det oftast blir samma slingor hela tiden. Men på vintern kan jag faktiskt inte få nog av uteritter. Det är så himla underbart att rida ut och galoppera i snön. Gjorde det även idag, på termotäcke som vanligt, för er som aldrig testat, gör det, det finns ingenting som går upp emot det! ♥
 
Jag är faktiskt aldrig lyckligare än när jag sitter barbacka på Flechens rygg i galopp i skogen en vinter med massa snö. Och för att inte tala om hur lycklig han är när han får komma ut och galoppera i snön. Han njuter minst lika mycket som jag gör och jag tror verkligen att han njuter när han pulsar genom snön helt lycklig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter härligt att rida ut i snön!!:)
Tänkte på en sak, du jobbade väl hos David Svensson innan!? Vad hände? Elr var du skötare elr arbetade du mot lön? Hur kommer det sig att du inte hjälper till längre??:)


P.S väldigt rolig blogg att läsa!!!

2012-12-05 @ 19:38:22
Postat av: Noomie Sundell

Hahaha, tack Hanna! x)

2012-12-05 @ 21:36:33
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback