Svar på tal

2011-04-11 @ 20:03:40 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
okänd. om Jobb erbjudande:
Hejsan ! 

tycker att er blogg är superfin & jag lär mig en massa. Dock tycker jag att rebecka bloggar en aning för lite. Tappar ni läsare på detta ? Jag fick ihop det till 13 inlägg på raken av bara Hanna. Som sagt så är er blogg awsume annars.

kramar :)
Jag var som jag tidigare sagt borta i helgen och hann därför inte blogga då men jag vet att jag är dålig på att uppdatera annars också. Jag ska bli bättre bara det att vi har väldigt mycket att göra i skolan, med vanliga läxor och prov + nationella prov eftersom jag går i nian. Jag ska försöka förbättra mig så att läsarsiffran stiger ännu högre och att Hanna inte behöver skriva allt! Tack för feedbacken och roligt att du gillar våran blogg, sådant gör oss glada :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

SVAR tack, Vad gör du?

2011-04-11 @ 21:16:34
URL: http://mandispersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback