Jobb erbjudande

2011-04-10 @ 21:46:31 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har fått ett jobberbjudande att hjälpa till att rida och träna hopphästar hos en kille som själv tävlar. Han hade fått mitt nummer av min handledare på praktiken som hade sagt att jag var en duktig tjej som säkert ville hjälpa till.
Verkligen kul när man hör att man uppskattas och att folk tycker man är duktig!
Vet inte än om jag har tid för detta jobbet men självklart ska jag tänka över det ordentligt. Det är en bra chans att komma ut i hästvärlden lite mer och knyta kontakter. Plus att de som erbjudit jobbet är väldigt trevliga och schysta människor. Väldigt roligt att få en sådan chans! Nu ska jag bara kolla om jag har tid i mitt ganska fullspeckade liv för att gör det. Men som sagt väldigt roligt att folk uppskattar det man gör :)


Jag och Boy förra lokala, ursäkt sitsen som inte är något vidare....


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mycket :)

2011-04-10 @ 22:47:11
URL: http://idahopalm.blogg.se/
Postat av: Siri

nämen vad roligt för dig! :D

2011-04-10 @ 22:54:38
Postat av: okänd.

Hejsan !



tycker att er blogg är superfin & jag lär mig en massa. Dock tycker jag att rebecka bloggar en aning för lite. Tappar ni läsare på detta ? Jag fick ihop det till 13 inlägg på raken av bara Hanna. Som sagt så är er blogg awsume annars.



kramar :)

2011-04-11 @ 15:21:32
Postat av: Josäfin :>

Sjukt fin header :d

2011-04-11 @ 18:40:06
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback