Veckans snackis

2013-09-13 @ 00:06:58 | Rebecka • Åsikter | © DailyHorses 2013
 
Denna Miley Cyrus som lyckats provocera halva västvärldens befolkning om inte ännu mer. Det folk inte förstår är att det är just detta hon ville, ha reaktion och publicitet. Tycker allt i hennes utmärkta plan om att få allas blickar vända mot sig är så smart. Smart och modigt. Häftigt tycker jag att se allas stormande reaktioner och kan nästan se hennes nöjda smile när hon fick vad hon ville. Tycker hon är grym som vågar faktiskt!
 
Det jag inte tycker lika mycket om är att kvinnor måste klä av sig för att lyckas få publicitet. Hade det varit en man hade det räckt med ett snett leende och världen hade varit på fall. Det finns smartare sätt att tjäna de pengarna och det är sorgligt att samhället är byggt som det är. Ser upp till de som vågar stå upp för detta, men tyvärr syns de inte heller lika mycket som de som visar dubbelt så mycket skin.
 
Slutdiskuterat om feminism, nu ska jag publicera detta innan jag ångrar mig och sedan sova!
Låten är grym förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback