Vecka 37

2013-09-09 @ 18:36:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Denna veckan ser inte speciellt positiv ut för mig då jag verkligen måste ta tag i mängder med plugg. Ligger redan efter även om det bara gått drygt tre veckor, jag är värdelös... Bull ska gå precis som vanligt, skogen blandat med banan och hoppträning mitt i veckan. Har inte riktigt lagt upp för varje dag ännu utan vi får ta det som det kommer och vad jag har motivation för den dagen. Stallet måste få vara ett ställe att komma till och andas ut och släppa alla tankar och all tyngd på mina axlar, ingen press utan bara positivt!
 
Lördag blir kul däremot, då är det äntligen dags för mig och mitt hjärta att åka iväg och tävla utan för klubben för första gången. Nu pratar jag ju om Sune, vilket ni som håller koll vet, och det ska bli så kul. Jag bryr mig i princip inte om hur det går, ingen förväntar sig någonting av oss och jag blir lycklig av att bara sitta på hans rygg. Kuhs ska ju också med och det blir inte helt fel det heller. Kommer få rida alla mina tre favoriter denna veckan med andra ord, det låter väldigt väldigt bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback