Svenska underbara musiker

2013-09-20 @ 13:23:24 | Rebecka • Åsikter | © DailyHorses 2013
Jag har aldrig riktigt gillat svenskproducerade grejer, eller det som är på svenska. Varken film eller musik egentligen, men speciellt inte film. Inom musiken har jag ju alltid tyckt om Håkan Hellström men annars har det varit engelsk musik som gällt. Detta har ändrats endel på senaste tid dock och favoriterna just nu är Melissa Horn och självklart fortfarande kära Håkan.
 
Gillar också Veronica Maggios nyaste, Sergels torg men annars brukar jag inte gilla hennes musik så jättemycket. Tänkte i alla fall bjuda på mina tre favoritlåtar inom svenskproducerat just nu. Egentligen ligger väl hälften av Håkans låtar före de andra två men tänkte inte bomba er med en mil långt inlägg med hans låtar, hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback