På väg till tävling

2013-09-14 @ 07:39:37 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hann inte uppdatera er igår då det var mycket att fixa inför tävlingen idag. Ridningen gick superbra, är så nöjd. Framridningen gick väl inget vidare direkt men han kändes väldigt mycket mjukare än vanligt ändå. Plockade av sadeln och sedan gick allt som på räls. Han var fin och mjuk, tog hjälperna bra och det var riktigt roligt att sitta på honom då! Galopperade lite galoppbommar (det var bara markarbete, ingen hoppning) och han var taggad men stannade ändå kvar och var mjuk i munnen och i formen! Det finns inte ord för hur mycket jag älskar den där ponnyn!

Nu är vi påväg med båda pållarna där bak i transporten, och vi är taggade för tävling! Startar tidigt och sista klassen är sent så blir en riktigt lång dag. Uppdaterar er om resultat, utvärdering och film när jag kommer hem men innan det ligger det även ett tidsinställt som jag inte tror ni vill missa! Ha en bra lördag, det kommer jag garanterat att ha oberoende av resultatet på tävlingen! :)

Mitt hjärta, vad jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback