Lär känna mig bättre

2013-09-11 @ 09:47:26 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jag har alltid varit mig själv här på bloggen, det jag har skrivit har varit från mig och det är mina tankar och mina ord. Det jag däremot inte riktigt gjort är att öppna upp för att visa er det mer ärliga jag. Jag har varit ytlig och även om jag aldrig ljugit så har jag heller inte talat om hela sanningen.
 
Jag har en väldig lust att bara öppna på allt, skriva exakt vad jag tänker och tycker, visa mer vem jag är och låta er lära känna den lite djupare och lite ärligare Rebecka. Problemet är att det mesta jag tycker saker om inte handlar om hästar och eftersom detta är en hästblogg vet jag inte riktigt om det passar här. Har inte riktigt bestämt mig än om jag ska strunta i att bloggen ligger inom ramen "hästblogg" och skriva av mig ändå men vi märker hur det blir senare!
 
Så länge tänkte jag ändå att ni kunde få fråga mig vad ni vill, här i detta inlägget. Som en frågestund fast också ett sätt för er att lära känna mig bättre. Så fråga på så ska jag svara så ärligt jag bara kan!
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Tindrus

Skriv ändå tycker jag :)

2013-09-11 @ 11:57:39
Postat av: :)

Tycker du ska skriva ändå :) tkr de blir lite tråkigt med bloggar som BARA skriver om hästar!:)

2013-09-12 @ 16:01:11
Postat av: Lilly

Skriv på, tråkigt med BARA hästar :)

2013-09-12 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback