Krångel

2013-09-18 @ 21:20:28 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Vårt internet hemma har inte fungerat sedan igårkväll så skyller den dåliga uppdateringen på det! En bloggares värsta mardröm, haha. ;)
 
Bull fick i alla fall en snabb uteritt ikväll, då det började mörkna. Hade självklart på reflextäcket men glömde pannlampan så såg inte många meter framför mig kan jag säga, haha. Mysigt var det i alla fall och kul tyckte Bull! Resten av dagen har varit en vanlig lugn skoldag, där jag bland annat fått tillbaka ett prov med betydligt bättre betyg än vad jag trott, gillar sådanna positiva överraskningar! Nu blir det mat och lite plugg, hoppas ni haft en bra onsdag!
 

Kommentarer
Postat av: Ida kalander

Vilken fin blogg ni har!

2013-09-19 @ 01:58:05
URL: http://Ridandes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback