Grå söndag

2013-09-15 @ 21:47:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Tråkig, grå och seg söndag har det varit idag. Sov ut länge efter den långa gårdagen och sedan var jag iväg och jobbade någon timma. På kvällen har jag varit uppe hos Bull och vi red ut i en timma med mycket skritt. Det var den enda riktiga ljusglimten denna dag, alltid lika mysigt att umgås med min stjärna!

Är sjukt nöjd över gårdagens tävling i alla fall, den ger mig fortfarande ett leende på läpparna när jag tänker på den! Filmerna vill dock inte samarbeta men förhoppningsvis löser det sig till imorgon, det suger att de alltid blir försenade på bloggen men tekniken vill aldrig det jag vill... Nej, dags att fixa inför skoldagen imorgon. See you then!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart jobbar du? :)

2013-09-15 @ 23:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback