Detta visste ni inte om mig...

2013-09-14 @ 11:28:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
- Jag är intresserad av politik och tycker det är väldigt roligt med diskussioner angående olika punkter inom politiken. Dock är jag inte allt för inläst tyvärr (måste läsa in mig inför valet näst år) så diskussionerna brukar spåra ur rätt bra, haha.
 
- Det är mycket möjligt att jag pluggar utomlands om ett år eller två. Det är vad jag hoppas på nu i alla fall men vi får se vart jag kommer in och om jag är redo att lämna mina hjärtan här hemma (det enda som stoppar mig är Bull och Sune).
 
- Jag har blivit så mycket självsäkrare bara under denna sommaren och början av denna hösten. Jag känner knappt igen mig själv från förr, känns underbart rent ut sagt. Allt som hände under sommaren förändrade mig och nu bara de senaste veckorna har självförtroendet höjts minst tio snäpp.
 
- Jag äntligen vet vad jag vill med mitt liv. Vad jag vill vara om tio år och vad jag vill tillbringa hela mitt liv att jobba med. Nyfikna nu? ;)
 
- Jag är helt galet taggad till studenten. Nu vill jag bara sluta skolan så att mitt liv kan börja på riktigt! 272 dagar kvar...

Bild från Mexiko i somras, en oförglömlig resa. Skulle ni vilja se bilder från Mexiko? Hojta till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback