Bra avslut

2013-09-17 @ 22:23:21 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Trots en mindre bra start på dagen så blev den bara bättre och bättre. Efter skolan var det nämligen dags att prova studentmössor! Så himla häftigt, snart är det min tur att rusa ut ur den stora porten på skolan, med vit klänning, snygg mössa och underbara vänner. Bara skrika sig hes och festa hela natten och aldrig gå till skolan igen!
 
Sedan på kvällen hade jag ju tänkt rida ut på Bull men när jag såg att de hade ställt upp hinder på banan så kunde jag inte motstå, det fick helt enkelt bli ett litet hopp-pass på banan. Bara busa runt och skutta småhinder och ha roligt, vilket jag kan garantera att både jag och Bull hade! Höjde upp ett hinder på slutet och tillslut slog jag mitt barbacka-höjdrekord, som numera är 110 cm. Idag hade vi roligt och jag hade ett leende på läpparna hela passet! :D
 
Gammal bild på när vi hoppar barbacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback